Fekvőtámasz Súlymellényben

Rengeteg féle képpen tudod nehezíteni a normál fekvőtámaszod, felteheted valahova a lábad, szűkebben vagy szélesebbre rakhatod a kezeidet, felemelheted az egyik lábád, vagy kezed, választhatsz egy instabil felületett.(Bosu labda, Stabilty board) De ha tényleg komolyan oda akarsz vágni a mellednek és a karjaidnak a maximális fejlődés érdekében akkor ne félj súllyal nehezíteni rajta!

"A terhelés növelésével még több izomrostod fog bekapcsolódni a munkába így tudod növelni a mozgás intenzitását"

Persze nehezítve képtelen leszel ugyan annyi ismétlést csinálni mint előtte és ameddig felfejlődsz addig hogy akár a testsúlyod 50%-val képes legyél 30db szabályos fekvőt nyomni minden egyes ismétlés kihívás lesz és próbára fogja tenni a kitartásod.

Hogyan vágj bele?

Ha megy már a 30 szabályos ismétlés akkor
vegyél fel egy súlymellényt vagy tegyél a hátadra egy súlytárcsát vagy homokzsákot..stb A súlyt úgy állítsd be kezdésként egyenlő legyen a testsúlyod kb 10%-val . Ahogy haladsz és képes leszel ismét végre hajtani a 30db szabályos ismétlést jöhet megint 5%. és így tovább!
Készen állsz kipróbálni? Vagy már túl vagy rajta és simán megy a testsúlyod 30-40%-val 30 szabályos ismétlés? Akkor jöhet ide a videód kommentbe és mutasd meg a többieknek hogy el lehet érni egy ilyen szintet is!

Kommentare sind deaktiviert